ČASTÉ DOTAZY
Kdy mohu objednané zboží očekávat?
Objednávky expedujeme do 2 pracovních dnů v případě, že je objednávka na dobírku nebo byla zaplacena bezprostředně po dokončení objednávky přes platební bránu. Poté už záleží na tom, jakého sis zvolil dopravce. Jakmile předáme tvoji zásilku dopravci, přijde ti e-mail se sledovacím číslem zásilky.
Jak dlouho trvá vyrobit věc (dres, triko) s vlastním potiskem?
Dres nebo triko s vlastním potiskem necháme vyrobit do 5 pracovních dnů od zaplacení objednávky. Před objednáváním zboží s vlastním potiskem si, prosím, zkontroluj, zda jsi vybral správnou velikost, číslo a jméno.
Věci s vlastním potiskem nelze vyměnit ani vrátit.
Co mám dělat, když jsem si vybral špatnou velikost?
Veškeré zboží, kromě personalizovaných produktů, je možné do 14 dnů od data doručení vrátit. Postup pro vrácení nalezneš zde. Fotbalový balíček lze vrátit, ale nelze měnit velikost dresu.
Musím být u vás registrovaný, abych mohl nakoupit?
Ne, k nákupu na našem e-shopu není registrace povinná. Registrace je však výhodná pokud nakupuješ častěji, pokud nechceš pokaždé vypisovat fakturační či doručovací údaje nebo pokud chceš mít uložené doklady k tvým objednávkám.
Jak uplatnit slevu na permanentku/členství?
Pro uplatnění slevy je potřeba se zaregistrovat na našich stránkách. Sleva bude automaticky načtena při přihlášení.
Podepsaný dres?
Bohužel, v tuto chvíli neposkytujeme možnost zajistit podpis dresu hráči.
Je možná rezervace produktů?
Rezervace produktů v tuto chvíli bohužel není možná. Děkujeme za pochopení.
Jak změnit místo doručení zásilky?
V případě, že budeš chtít změnit místo doručení zásilky, stačí kontaktovat tebou zvoleného dopravce a dohodnout se s ním na změně. Připrav si sledovací číslo balíčku, které jsme ti zaslali e-mailem.
Jaké jsou možnosti platby?
Objednávku je možné uhradit těmito způsoby:
> Online platba kartou
> Online bankovním převodem
> Na dobírku při doručení zboží
Zjistěte více o platbách na našem e-shopu zde.
Zaplatil jsi objednávku převodem, ale objednávka je stále nezaplacená?
Pokud jsi zaplatil objednávku online převodem přes platební bránu a my tvou platbu neevidujeme, je možné, že jsi zadal špatný variabilní symbol. Platby jsou prováděny přes platební bránu, to znamená, že platbu posíláš
k našemu poskytovali platební brány. Pro více informací o tvé platbě, prosím, nejdříve kontaktuj našeho poskytovatele s tvými údaji, které jsi zadal při platbě, na telefonním čísle +420 387 685 123 nebo na e-mailu: gopay@gopay.cz.
Jak reklamovat zboží?
Pokud se ti zboží zakoupené na našem e-shopu během záruční doby například rozbije nebo rozpáře, je možné ho reklamovat pomocí reklamního formuláře, který nalezneš zde.
Chceš zboží vyměnit?
Doporučujeme ti nechtěný kousek dle podmínek vrátit a zakoupit nový, kterým chceš stávající nahradit. Věř, že naše zkušenosti mluví za vše a výměna se nám leckdy nepodařila v důsledku pohybu skladů a rychlosti vzájemné komunikace. Proto výměnu zboží neumožňujeme. Hodnocení předchozích zákazníků svědčí o tom, abys nepochyboval, že hrajeme fair play a celý proces vrácení s tebou dotáhneme až do konce.
A objednávku nového produktu můžeš vytvořit hned, nezávisle na vrácení předchozího kusu.
Vrácení zboží se vztahuje pouze na e-shop objednávky, nikoliv na nákupy realizované přímo na prodejnách.
Co dělat, když mi přijde rozbité sklo či keramika?
Pokud ti od nás přijde rozbitá např. sklenice či talíř, postupuj podle následujícího návodu. Kontaktuj tebou zvoleného dopravce a poskytni mu číslo zásilky, kopii faktury, kterou jsme ti zaslali e-mailem a následující fotky: vnější obal zásilky, detailu obalu v místě poškození, štítku na krabici, výplně krabice a poškozeného zboží. Název dopravce najdeš na štítku na krabici. Vyjádření k tebou reklamované zásilce nám zašle dopravce a my poté s tebou dořešíme reklamaci.
Proč musím některé produkty platit předem?
Produkty jakou jsou dresy nebo trika s vlastním potiskem je nutné uhradit předem. Například pomocí platby kartou, a to z důvodu zajištění personalizace zboží.
Chybí ti ve fanshopu nějaký produkt?
Pokud ti chybí ve fanshopu nějaký produkt, který je například vyprodaný nebo máš nápad na úplně nový produkt, napiš nám na e-mail info@fnshp.cz nebo na sociálních sítích. Společně se na to podíváme.